Politică de Confidențialitate | Cabinet Anita Bojor

Ultima actualizare: 15 Mai 2025

Această Politică de Confidențialitate descrie politicile și procedurile noastre privind colectarea, utilizarea și divulgarea informațiilor dumneavoastră atunci când utilizați Serviciul și vă informează despre drepturile dumneavoastră de confidențialitate și modul în care legea vă protejează.

Utilizăm datele dumneavoastră personale pentru a furniza și îmbunătăți Serviciul. Prin utilizarea Serviciului, sunteți de acord cu colectarea și utilizarea informațiilor în conformitate cu această Politică de Confidențialitate.

Interpretare și Definiții

Interpretare

Cuvintele a căror literă inițială este scrisă cu majusculă au semnificații definite în următoarele condiții. Următoarele definiții vor avea același înțeles indiferent dacă apar la singular sau la plural.

Definiții

În scopul acestei Politici de Confidențialitate:

  • Cabinet (denumit și “Cabinetul”, “Noi”, “Ne” sau “Nostru” în acest acord) se referă la Cabinet Psihologie Anita Bojor, Dej, Strada Regina Maria nr 26 ap. 2 și 3, cabinetul nr 2.

  • Cookie-uri sunt fișiere mici care sunt plasate pe dispozitivul dumneavoastră de un website, conținând detalii ale istoricului de navigare pe acel website, printre multe alte utilizări.

  • Dispozitiv înseamnă orice dispozitiv care poate accesa Serviciul, cum ar fi un computer, un telefon mobil sau o tabletă digitală.

  • Date Personale reprezintă orice informație care se referă la o persoană identificată sau identificabilă.

  • Date Sensibile reprezintă o categorie specială de Date Personale care includ date privind sănătatea fizică sau mentală a unei persoane.

  • Serviciu se referă la Website-ul și serviciile de psihologie oferite de Cabinet.

  • Furnizor de Servicii înseamnă orice persoană fizică sau juridică care prelucrează datele în numele Cabinetului. Se referă la companii terțe sau persoane angajate de Cabinet pentru a facilita Serviciul, pentru a furniza Serviciul în numele Cabinetului, pentru a efectua servicii legate de Serviciu sau pentru a asista Cabinetul în analizarea modului în care Serviciul este utilizat.

  • Website se referă la PsihoAnita, accesibil de la https://psihoanita.ro

  • Dumneavoastră înseamnă persoana care accesează sau utilizează Serviciul, sau compania, sau altă entitate juridică în numele căreia această persoană accesează sau utilizează Serviciul, după caz.

Colectarea și Utilizarea Datelor Dumneavoastră Personale

Tipuri de Date Colectate

Date Personale

În timpul utilizării Serviciului nostru, vă putem solicita să ne furnizați anumite informații de identificare personală care pot fi utilizate pentru a vă contacta sau identifica. Informațiile de identificare personală pot include, dar nu se limitează la:

  • Nume și prenume
  • Adresă de email
  • Număr de telefon
  • Adresă, localitate, județ
  • Date de naștere
  • Date de plată

Date Sensibile

În contextul furnizării serviciilor de psihologie, putem colecta și prelucra date sensibile referitoare la sănătatea dumneavoastră mentală, inclusiv:

  • Istoricul medical și psihologic
  • Informații despre starea de sănătate mentală
  • Detalii despre tratamente anterioare
  • Alte informații relevante pentru procesul terapeutic

Aceste date sunt colectate doar cu consimțământul dumneavoastră explicit și sunt utilizate exclusiv în scopul furnizării serviciilor de psihologie solicitate.

Date de Utilizare

Datele de Utilizare sunt colectate automat atunci când utilizați Serviciul.

Datele de Utilizare pot include informații precum adresa de Protocol Internet a Dispozitivului dumneavoastră (de exemplu, adresa IP), tipul de browser, versiunea browserului, paginile Serviciului nostru pe care le vizitați, ora și data vizitei dumneavoastră, timpul petrecut pe acele pagini, identificatori unici de dispozitiv și alte date de diagnosticare.

Utilizăm Cookie-uri și tehnologii similare de urmărire pentru a urmări activitatea pe Serviciul nostru și pentru a stoca anumite informații. Tehnologiile de urmărire utilizate sunt beacon-uri, tag-uri și script-uri pentru a colecta și urmări informații și pentru a îmbunătăți și analiza Serviciul nostru.

Puteți instrui browserul dumneavoastră să refuze toate Cookie-urile sau să indice când este trimis un Cookie. Cu toate acestea, dacă nu acceptați Cookie-urile, este posibil să nu puteți utiliza unele părți ale Serviciului nostru.

Cookie-urile pot fi “Persistente” sau “de Sesiune”. Cookie-urile Persistente rămân pe computerul sau dispozitivul mobil personal atunci când vă deconectați, în timp ce Cookie-urile de Sesiune sunt șterse imediat ce închideți browserul web.

Utilizarea Datelor Dumneavoastră Personale

Cabinetul poate utiliza Datele Personale în următoarele scopuri:

  • Pentru a furniza și menține Serviciul nostru, inclusiv pentru a monitoriza utilizarea Serviciului nostru.
  • Pentru a gestiona contul dumneavoastră: pentru a gestiona înregistrarea dumneavoastră ca utilizator al Serviciului. Datele Personale pe care le furnizați vă pot oferi acces la diferite funcționalități ale Serviciului care vă sunt disponibile ca utilizator înregistrat.
  • Pentru executarea unui contract: dezvoltarea, respectarea și întreprinderea contractului de achiziție pentru produsele, articolele sau serviciile pe care le-ați achiziționat sau a oricărui alt contract cu Noi prin Serviciu.
  • Pentru a vă contacta: Pentru a vă contacta prin email, apeluri telefonice, SMS sau alte forme echivalente de comunicare electronică, cum ar fi notificările push ale unei aplicații mobile, referitoare la actualizări sau comunicări informative legate de funcționalitățile, produsele sau serviciile contractate, inclusiv actualizările de securitate, atunci când este necesar sau rezonabil pentru implementarea acestora.
  • Pentru a vă furniza știri, oferte speciale și informații generale despre alte bunuri, servicii și evenimente pe care le oferim, similare cu cele pe care le-ați achiziționat sau despre care ați întrebat deja, cu excepția cazului în care ați optat să nu primiți astfel de informații.
  • Pentru a gestiona solicitările dumneavoastră: Pentru a participa la și gestiona solicitările dumneavoastră către Noi.
  • Pentru alte scopuri: Putem utiliza informațiile dumneavoastră pentru alte scopuri, cum ar fi analiza datelor, identificarea tendințelor de utilizare, determinarea eficacității campaniilor noastre promoționale și pentru a evalua și îmbunătăți Serviciul, produsele, serviciile, marketingul și experiența dumneavoastră.

Păstrarea Datelor Dumneavoastră Personale

Cabinetul va păstra Datele dumneavoastră Personale doar atât timp cât este necesar pentru scopurile stabilite în această Politică de Confidențialitate. Vom păstra și utiliza Datele dumneavoastră Personale în măsura necesară pentru a ne îndeplini obligațiile legale (de exemplu, dacă ni se cere să păstrăm datele dumneavoastră pentru a respecta legile aplicabile), pentru a rezolva dispute și pentru a aplica acordurile și politicile noastre legale.

În cazul datelor medicale și psihologice, acestea sunt păstrate conform cerințelor legale și standardelor profesionale, de obicei pentru o perioadă de 10 ani de la ultima interacțiune cu Cabinetul.

Transferul Datelor Dumneavoastră Personale

Informațiile dumneavoastră, inclusiv Datele Personale, sunt prelucrate la birourile de operare ale Cabinetului și în orice alte locuri unde se află părțile implicate în prelucrare. Aceasta înseamnă că aceste informații pot fi transferate către — și menținute pe — computere situate în afara statului, provinciei, țării sau altei jurisdicții guvernamentale unde legile de protecție a datelor pot diferi de cele din jurisdicția dumneavoastră.

Consimțământul dumneavoastră la această Politică de Confidențialitate urmat de trimiterea de astfel de informații reprezintă acordul dumneavoastră pentru acest transfer.

Cabinetul va lua toate măsurile necesare în mod rezonabil pentru a se asigura că datele dumneavoastră sunt tratate în siguranță și în conformitate cu această Politică de Confidențialitate și niciun transfer al Datelor dumneavoastră Personale nu va avea loc către o organizație sau o țară, cu excepția cazului în care există controale adecvate, inclusiv securitatea datelor dumneavoastră și a altor informații personale.

Divulgarea Datelor Dumneavoastră Personale

Cerințe Legale

Cabinetul poate divulga Datele dumneavoastră Personale cu bună credință, crezând că o astfel de acțiune este necesară pentru:

  • A respecta o obligație legală
  • A proteja și apăra drepturile sau proprietatea Cabinetului
  • A preveni sau investiga posibile abateri în legătură cu Serviciul
  • A proteja siguranța personală a utilizatorilor Serviciului sau a publicului
  • A proteja împotriva răspunderii legale

Securitatea Datelor Dumneavoastră Personale

Securitatea Datelor dumneavoastră Personale este importantă pentru noi, dar rețineți că nicio metodă de transmitere prin Internet sau metodă de stocare electronică nu este 100% sigură. În timp ce ne străduim să folosim mijloace comercial acceptabile pentru a proteja Datele dumneavoastră Personale, nu putem garanta securitatea absolută a acestora.

Drepturile Dumneavoastră de Confidențialitate

În conformitate cu Regulamentul General privind Protecția Datelor (GDPR), aveți următoarele drepturi:

  • Dreptul de acces: Aveți dreptul de a solicita copii ale datelor dumneavoastră personale.
  • Dreptul la rectificare: Aveți dreptul de a solicita corectarea oricăror informații pe care le considerați inexacte. De asemenea, aveți dreptul de a solicita completarea informațiilor pe care le considerați incomplete.
  • Dreptul la ștergere: Aveți dreptul de a solicita ștergerea datelor dumneavoastră personale, în anumite condiții.
  • Dreptul la restricționarea prelucrării: Aveți dreptul de a solicita restricționarea prelucrării datelor dumneavoastră personale, în anumite condiții.
  • Dreptul la portabilitatea datelor: Aveți dreptul de a solicita transferul datelor pe care le-am colectat către o altă organizație sau direct către dumneavoastră, în anumite condiții.

Dacă doriți să exercitați oricare dintre aceste drepturi, vă rugăm să ne contactați utilizând informațiile de contact furnizate la sfârșitul acestei Politici.

Confidențialitatea Copiilor

Serviciul nostru nu se adresează persoanelor cu vârsta sub 18 ani. Nu colectăm cu bună știință informații de identificare personală de la persoane cu vârsta sub 18 ani. Dacă sunteți părinte sau tutore și știți că copilul dumneavoastră ne-a furnizat Date Personale, vă rugăm să ne contactați. Dacă aflăm că am colectat Date Personale de la persoane cu vârsta sub 18 ani fără verificarea consimțământului părintelui, luăm măsuri pentru a elimina aceste informații de pe serverele noastre.

În cazul serviciilor de psihologie pentru minori, colectăm și prelucrăm date doar cu consimțământul explicit al părintelui sau tutorelui legal.

Modificări la această Politică de Confidențialitate

Putem actualiza Politica noastră de Confidențialitate din când în când. Vă vom notifica despre orice modificări prin postarea noii Politici de Confidențialitate pe această pagină.

Vă vom informa prin email și/sau o notificare importantă pe Serviciul nostru, înainte ca modificarea să devină efectivă și vom actualiza data “Ultima actualizare” din partea de sus a acestei Politici de Confidențialitate.

Sunteți sfătuit să revizuiți periodic această Politică de Confidențialitate pentru orice modificări. Modificările la această Politică de Confidențialitate sunt efective atunci când sunt postate pe această pagină.

Contactați-ne

Dacă aveți întrebări despre această Politică de Confidențialitate, ne puteți contacta:

  • Prin email: [email protected]
  • Prin telefon: Numărul afișat pe Website
  • Prin poștă: Dej, Strada Regina Maria nr 26 ap. 2 și 3, cabinetul nr 2

De asemenea, puteți contacta Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) pentru plângeri sau întrebări: https://www.dataprotection.ro/